zaterdag 29 september 2012

Shorttrack (:

Lieve bloggers,

Best lang niet geschreven. Ben erg moe en vol met huiswerk de laatste tijd. Leuke en minder leuke dingen meegemaakt, maar we moeten positief blijven! 

Wat echt op was deze week; shorttrack. 
Dinsdag ging m'n training niet echt goed. Ik reed erg slecht en m'n techniek was alsof ik dronken was volgens mij. Donderdag ging het echt véél beter. M'n bochten bleven bij het kleine rondje best dicht, beter als vorig jaar in ieder geval. Al was het donderdag echt een drukke dag. Eerst van 9.15 tot 15.15 naar school geweest. om 16.00 eindelijk thuis, gelijk een ruim uurtje krantenwijk lopen, eten en gelijk door naar de ijsbaan. Zelfs m'n Natuurkunde boeken mee naar school genomen, alleen daar niet aan toe gekomen. Thuis meteen huiswerk maken, douchen en m'n bed in, druk dagje dus! 
Voor degene die niet weten wat shorttrack is; http://www.youtube.com/watch?v=9KCCC-sgrq0 
Natuurlijk gaat het bij mij echt nog laaaaaaaang niet zo. maar, misschien, ooit op een dag... Haha, nee, ik ga er m'n best voor doen! 

Misschien dat ik dit weekend nog wat post! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten